Lucruri frumoase, de vară

Eu nu mai pot să mai citesc articole despre ce s-a întâmplat la Bac. Nu mai pot. Situația e suficient de tristă fără să o potențăm și noi. Acum câțiva ani, nu era bine că prea trecea toată lumea Bacul fără să merite și se umpleau facultățile de proști, acum nu e bine că e rata mică de promovabilitate.

În fine, am zis să mai destind puțin atmosfera și să întocmesc o listă de lucruri frumoase de făcut vara asta. Eu, tomnatică get beget, care nu suportă căldura și mai are și dureri din cauza ei, trebuie să-mi ocup constant mintea cu ceva, ca să nu trec Dunărea înot spre țări mai înnorate.

Anna Karenina

Un roman clasic, rusesc, o dragoste furtunoasă, cu bârfe din societatea rusească, de citit în metrou și taxi. Culmea e că am ajuns la vârsta asta fără să cunosc povestea, deci nu-i știu finalul, așa că vă rog nu-mi spuneți nimic despre trenuri sau sinucideri, cum au avut alții amabilitatea să o facă. Încă nu știu cum se termină și aș vrea să aflu singură.

Ploile de vară

Nu înțeleg de ce lumea nu le apreciază. Sunt aici ca să ne ușureze viețile și temperaturile. Mie, una, îmi place la nebunie când mă trezesc dimineața și aud ropote, spre deosebire de mirosul încins de asfalt topit. Eu zic să ne bucurăm de ploaie. Cât mai stă pe aici.

Boardgame Nights

Warhammer Invasion, Citadels, Catan, Gloom, jocuri ciudate cu cărți, zaruri, figurine, regulamente de sute de pagini și Tabiet Cafe. Casa cu o bibliotecă de jocuri, ceaiuri aromate și sandvișuri super bune. Oameni frumoși cu care să te joci. Și vecini nebuni.

Grey’s Anatomy

Dacă s-au terminat serialele produse de HBO, I need to see some blood and love on my screen J. What’s a girl supposed to do?

Kervansaray

Da, hotel de 5 stele, ultra all inclusive, adică e mai mult decât all, care înseamnă…pretty much all (bănuiesc că voi afla acolo ce înseamnă mai mult decât..tot), salariul pe o lună și jumătate. În plus, dacă tot nu-mi place căldura, de ce să nu mă duc direct spre cele mai ridicate temperaturi?

Da, e o vară frumoasă.

About Maria

Meu amor, meu amor, meu corpo em movimente minha voz a procura do seu proprio lamento.

Posted on July 5, 2011, in Grămada cere vârf. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Buna ideea cu ploile de vara. In Brasov m-au prins deja cateva. Nu e tocmai normal sa fie atata ploaie in perioada asta in Brasov. Dar ploaia sa fie calda, nu rece. Imi place sa fie cald😀

Leave a Reply

