Ia Mai Adoptati Si Niste Cuvinte

Save the words

Mi-au plăcut întodeauna cuvintele. Mai ales cuvintele cu ț-uri și ș-uri. Astea sunt cele mai amuzante. Cocoș. Chiloți. Țucal. Mai există o categorie aparte de cuvinte interesante, cu ceva mai multe litere. De exemplu concubinaj, tendențial, histrionism. Hm. Astea îmi amintesc de reclame la pastă de dinți.

Se pare că și Young&Rubicam Singapore împreună cu Oxford University Press îmi împărtășesc simpatia față de cuvinte, pentru că au lansat o campanie de adopție a cuvintelor interesante pe cale de dispariție. Sună bine, nu?  De la Copywriteri am aflat că oamenii au creat siteul savethewords.org, unde cuvinte uitate de lume sar de ici, de colo și încearcă să te convingă să le adopți, pentru a le folosi în conversațiile viitoare. Mărturisesc cu mâna pe inimă că n-am găsit un (1) cuvânt pe care să mă laud că-l știam. Dar cu un click pe ele se rezolvă și problema asta. Vocabularul meu în limba engleză s-a îmbunătățit semnificativ de ieri până azi.

Am încercat să mă hotărăsc la un singur cuvânt pe care să-l adopt. Dar alea care sună interesant sunt și tricky, fie înseamnă ceva deosebit de scârbos, fie n-au nicio treabă cu nimic remotely familiar. Într-un final, m-am oprit la unul simpatic, cu un înțeles drăguț, pe care promit solemn să-l aduc în discuție de fiecare dată când voi avea ocazia. Las pe fiecare să ghicească care e și ce înseamnă.

Până atunci, let the venustation begin!

Apropos, Adelin Petrișor a fost capturat de niște egipteni supărați. I-au dat drumul.

About Maria

Meu amor, meu amor, meu corpo em movimente minha voz a procura do seu proprio lamento.

Posted on February 2, 2011, in Paşi mici spre o lume mare: online-ul and tagged , , , . Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Mie mi-a placut “divinipotent”…nu stiu ce inseamna dar chiar daca ..cine ma opreste sa-l folosesc? Oricum nimeni nu stie. Dar e un cuvintel care promite multe si te lasa sa zburzi prin semantica lui …

Leave a Reply

