Blog De Nisa

Dorinta si intentia de a crea blogul asta s-au nascut intr-o frumoasa zi de mai, cand n-aveam altceva mai bun de facut. Ei bine, da, nu e cine stie ce poveste spectaculoasa. Nu m-au manat nici dorinta de a face bani din online, nici aspiratii de mare bloggerita. A fost un prim pas spre formarea unui brand personal si asta a fost si raspunsul la covarsitoarea intrebare “Da’ cine dracu’ o sa vrea sa citeasca ce am eu de spus?”. Ca doar am zile cand sunt de-a dreptul neinteligibila si neinteligenta.

Intre timp, am prins gustul bloggingului si chiar daca imi reprosez adesea ca nu il “ingrijesc” suficient de bine si ca nu il cresc, am ajuns sa prind drag de el. Problema e ca abordam gresit intrebarea de mai sus.  Asa cum raspundeam zilele trecute unui articol despre pagina About, utilizatorul de Internet din 2010 cam stie ce vrea si ce cauta si eu una, in niciun caz nu vreau sa-ti citesc monologul interior, ca il am pe al meu si mi-e suficient. Nu te va citi nimeni pentru ca scrii frumos dar, in fond, tu nu prea ai nimic de zis. Si daca nici frumos nu scrii, ai pus-o, mai bine o lasi balta. Iti faci un flyer.

De aceea, ai nevoie de o nisa. Da, blogul tau te defineste, te reprezinta, dar nu varsa in el tot ce-ai tu in tine, ca s-ar putea sa fie vorba de prea mult si sa ma zapacesti de cap. Asa ca fa ca blogul tau sa reprezinte numai lucrurile la care tu te pricepi cel mai bine. Sau domeniile in care tu vrei sa te perfectionezi, descoperi lucruri si vrei sa le impartasesti, chiar daca ele au mai fost impartasite de altii. Poate ca printre cititori se afla si unii care stiu mai putin decat tine si vor aprecia.

Acestea fiind zise, a venit momentul sa-I ofer o identitate blogului meu. Voi scrie despre pasi mici spre o lume mare, online-ul. Voi scrie despre advertising in toate formele, pentru ca a fost intotdeauna o mica, mare pasiune. Si voi mai scrie probabil despre filme, ca-mi place sa-mi dau cu parerea. Voi face intotdeauna follow-up-uri la evenimentele la care voi merge. Si niciodata nu voi scrie pentru ca “n-am mai scris de mult”.

By the way, e protest in Capitala. Si a murit caracatita Paul.

About Maria

Meu amor, meu amor, meu corpo em movimente minha voz a procura do seu proprio lamento.

Posted on October 26, 2010, in Paşi mici spre o lume mare: online-ul and tagged , , . Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Da-i bataie. ata timp cat faci ceea ce iti place si te reprezeinta drumul iti apartine. Succes.

Leave a Reply

