Cand Soarta Ti-o Ia Inainte

Woman.in.crisis

janeheller.mlblogs.com

Ca orice familie respectabila, si a mea are povestile ei. Fie ele amuzante, triste sau inspaimantatoare, cert e ca fiecare m-a marcat in felul ei. Dar de unde sa ghicesc ca una din povestile amuzante pe care le-am trait in copilarie se va intoarce intr-o buna zi, numai pentru a-mi demonstra ca nu e tocmai amuzanta? Ei bine, povestea in cauza e legata de ciorba bunicii.

Prima data cand s-a intamplat, sa tot fi avut vreo sapte, opt ani. Bunica preparase o ciorba. Buna, nimic de zis. Vine momentul apoteotic al pranzului. Se da strigarea. Eu si bunicul ne adunam de prin curte. Ne asezam solemn la masa. Incepem sa mancam tacticos. Deodata, bunicul, galant din fire, gaseste de cuviinta sa spuna “A iesit buna ciorba asta”. De-a lungul anilor, aceasta remarca ce s-a vrut a fi un compliment inofensiv a starnit de la “Mda, ca s-o fi facut singura”, “Bine ar fi sa-ti iasa si tie mustul ala odata si-odata” la “Mai vrei ciorba asta, ca si-asa voiam sa o arunc la caini”. Ma distram de fiecare data si radeam cu bunicul pe infundate.

Poate te intrebi cum a ajuns povestea asta sa ma frustreze pe mine. Pai ma frustreaza in momentul in care soarta si norocul primesc credite pentru ceva ce eu am facut bine. Eu. Nu soarta. Nici norocul. Stiu sigur.

Azi, la serviciu, in loc sa primesc felicitari pentru ceva ce am facut bine, mi s-a spus “ai avut noroc” cu nu stiu ce. In repetate randuri. FML.

About Maria

Meu amor, meu amor, meu corpo em movimente minha voz a procura do seu proprio lamento.

Posted on October 22, 2010, in Grămada cere vârf and tagged , . Bookmark the permalink. 3 Comments.

  1. Vezi sa nu fii prea inteligenta la munca, poate superi niste sefi sau aspiranti pe acolo. Daca esti prea bun sau devii indispensabil e periculor pentru tine. Ar fi bine ca unde lucrezi sa aprecieze munca ta si nu “norocul”. Ca vorba aia “”toti prostii au noroc”, dar cu restul cum ramane?

  2. E grea viata cand esti Dorel…a🙂

Leave a Reply

