Social Networks Conference 2010

S-a terminat şi Social Networks Conference 2010, un eveniment pe care l-am aşteptat cu nerăbdare pentru că urma să ascult şi impresiile reţelelor de socializare, for a change, nu doar ale celor care se promovează sau îi promovează pe alţii prin aceste reţele. Mi se pare puţin ciudat din partea mea să-i critic pe cei care au vorbit ieri, având în vedere că nu ne tragem de şireturi, dar îmi voi asuma acest risc.

logo-social-networks-conference

Mi-au plăcut foarte mult prezentarea lui Daniel Pană, Director de Marketing – BCR, a lui Andrei Bartesch, Marketing Manager – Trenta Pizza şi a lui Marian Dorobanţu, Promotion Manager – Inna Management. Au adus informaţii utile şi m-a surprins plăcut prezenţa celor de la BCR pe Second Life şi poziţionarea ca „Banca Netlog”, precum şi faptul că nu şi-au stabilit obiective de vânzări din Social Media. Asta dacă aşa o fi.

Din tot evenimentul, cele mai importante lucruri le-am aflat de la Workshop-ul axat pe Facebook. Cristi Manafu a făcut o listă cu cele mai frecvente greşeli întâlnite în comunicarea pe Facebook şi am constatat că le îndeplinesc cu succes pe multe dintre ele, Radu Ionescu (Kinecto) a propus o concentrare a campaniilor online în jurul Facebook (mutarea landing page-ului de pe blog/site pe pagina de Facebook), iar Cristian Pantazi (Kaleidoscope) a contrazis tot ce se vorbise până atunci: „Nu toate brandurile trebuie să fie pe Facebook”. Nu-mi dau seama dacă a fost teribilism sau dacă asta e convingerea lui, dar a atras atenţia.

Am fost puţin dezamăgită când am văzut că reprezentanţii acestor platforme au ţinut discursuri aproape trase la indigo, ca să nu zic Xerox, pe principiul „Noi suntem ATÂT de tari, încât…”. Ca să fim înţeleşi, orice platformă cu zeci de mii de useri este foarte tare, da, dar niciuna nu e Facebook şi nici măcar Twitter. Singura informaţie legată de subiect şi pe care am auzit-o de la aproape toţi a fost ce posibilităţi de plasare a bannerelor există în reţeaua X. Ceea ce mi s-a părut mie că n-au înţeles oamenii ăştia e că o campanie pe Social Media nu înseamnă o campanie de bannere. Numai Cătălin Teniţă n-a încercat să-şi vândă TPU.

În concluzie, a fost şi cu bune şi cu rele. Contează că n-am plecat de acolo dezamăgită, ba chiar cu câteva idei care mie mi se par bune. Om trăi şi om vedea ce iese.

Şi încă trei lucruri esenţiale:

  1. Mărimea contează. De preferat 30 de cm, nu 26.
  2. Aproape toată lumea o vrea fierbinte, deşi mai sunt şi ciudaţi care o vor rece.
  3. Majoritatea o preferă subţire, nu pufoasă, în ciuda faptului că cea mai mare pondere a consumatorilor e de sex feminin.

Aceste informaţii valoroase ne-au fost puse la dispoziţie de Andrei Bartesch – Marketing Manager Trenta Pizza🙂

Foto: manafu.ro

About Maria

Meu amor, meu amor, meu corpo em movimente minha voz a procura do seu proprio lamento.

Posted on October 8, 2010, in Paşi mici spre o lume mare: online-ul and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Buna descriere de final a cafelei. Sau a pizzei,😀. Aviz mintilor perverse, aici se discuta serios.

  1. Pingback: Titus Blog » 11 conferinte din 2011 pentru un om de online

Leave a Reply

