Webstock 2010: Momente memorabile

Ieri a fost Webstock 2010 şi am fost acolo nu ca participant, ci ca intern. Yes, I was one of the little people in red, aşa cum cu graţie a zis Tudor Totolici de curând.  Şi a meritat toată durerea de corp (da, mă doare corpul) care încă se mai resimte 15 ore după ce s-a terminat evenimentul.

A fost prima dată când am participat la Webstock şi pot să afirm cu tărie că am plecat acasă cu o oarecare doză de fascinaţie, începând de la Twitter Wall-ul prin care toată lumea schimba opinii despre performanţele speakerilor, continuând cu aceştia, care au reuşit să antreneze sala mai mult sau mai puţin şi finalizând cu Gala Premiilor Webstock (felicitări colegilor mei pentru premiile obţinute).

Însă, la un moment dat, când mi-a trecut fascinaţia şi am reuşit să închid gura, evenimentul a început să se transforme uşor, uşor într-un meci între mai marii online-ului românesc, iar restul participanţilor erau nişte spectatori care asistau la un dialog ce, parcă, nu-i privea. Bine, asta s-a întâmplat la conferinţa Communications, nu pot să-mi dau cu părerea despre celelalte două. Deşi Twitter a urlat încontinuu cât de mişto e prezentarea Bogdanei Butnar de la Connections şi am de gând să văd şi eu înregistrarea.

Iar momentele mele memorabile de la Webstock 2010 sunt…………..

Prezentarea doamnei Lidia Solomon, Director Corporate Communications Vodafone, de unde am aflat de la un participant că wall-ul vodafonbuzz este blocat pentru fanii care vor să scrie pe el; i s-au dat două răspunsuri complet diferite: Lidia Solomon a zis că asta face parte din politica companiei şi un..altcineva (nu ştiu sigur cine şi de ce) a spus că este o situaţie temporară generată de aplicaţia Guns N’Roses. Hmm…

Prezentarea lui Cornel Cojocaru, Executive Director al Communications Division BCR, în mijlocul căreia Ciprian Stăvar s-a ridicat în picioare şi a zis că, dacă tot e vorba de toleranţă, el nu mai tolerează şi a plecat. Domnul Director de la BCR a zis „Whatever”. Hmmmmm!!!!

Prezentarea lui Justin Kadima, în care era vorba de mai multe campanii internaţionale de SM, de nicio campanie românească , dar mai ales era vorba despre „un tip extrem de sexy, care mai e şi negru” în campania Old Spice. Şi despre câţiva oameni care iubesc brandul Dacia, dar dacă ar avea de ales între o Dacie şi un Mercedes, nu s-ar afla în dilemă.

Prezentarea lui Mihai Drăgan, când Alin Zăinescu a scos MB-ul din Drăgan (copyright Raluxa). În repetate rânduri.

A, şi momentul când a dispărut HTC-ul Vodafone. La standul Vodafone, participanţii aveau la dispoziţie două laptopuri pentru navigat şi două telefoane (un HTC şi un Samsung S Galaxy) de test. Îmi rezerv dreptul de a nu crede zvonul conform căruia telefonul ar fi fost furat, pentru că mi-ar distruge imaginea pe care mi-am făcut-o despre eveniment şi oamenii care au fost acolo.

Şi GOJIRA!!! Omul s-a urcat pe scenă pentru a primi premiul III la categoria Virale, a deschis punga cu cărţi şi spune la microfon “Evident că eu, utilizator avansat de Internet, primesc cărţi care mă învaţă cum să instalez un firewall”. Primeşte şi premiul II şi este chemat din nou pe scenă. Se uită la cărţi, îşi bagă manivela în ele de cărţi că erau aceleaşi şi spune “N-am câştigat şi premiul I, ne-am înnecat ca ţiganul la Mall”. Premiul I a fost câştigat de Cassa Loco, pentru videoclipul “La Mall”.  Şi n-am ce să mai adaug pentru că…Gojira.

De-abia aştept Webstock 2011, când o să pot să-mi dedic toată atenţia evenimentului şi mai puţin aranjării scaunelor.

About Maria

Meu amor, meu amor, meu corpo em movimente minha voz a procura do seu proprio lamento.

Posted on September 17, 2010, in Paşi mici spre o lume mare: online-ul and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. Nu, nu-i corect ca au aparut deja multe articole despre Webstocki. Acum vad si primul articol de la un intern. Eh, lasa ca termin si eu cu jobul si deplasarile si ma mobilizez sa scriu ceva mai spre sfarsitul weekendului. Ca e frustrant sa rasfoiesti pe fuga de la birou articolele altora si sa realizezi ca mai dureaza ceva pana sa ai ragazul suficient pt a-ti exprima la randul tau parerea.

  1. Pingback: Tweets that mention Webstock 2010: Momente memorabile « That's what she said. -- Topsy.com

  2. Pingback: Castigatorii WebStock 2010 si cateva impresii | Auras. Onlineing

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

