Last minute info despre Webstock

In seara asta ne-am strans cativa din internii de maine si v-am aranjat, cu sudoara fruntii si a spatelui, cadouase multe, multe si rosii thanks to Vodafone.

Pentru cei care se intreaba, internet o sa fie moca de la Vodafone, dar e bine de stiut ca prizele se dau pe sub mana. Adica veniti cu prelungitoare.

Cineva intreba pe Twitter cum e vremea in Bucuresti. La Radisson e numa’ bine, nu va faceti griji.

Intr-o cu totul alta ordine de idei, cand eram in valtoarea aranjarii cadourilor, s-a creat nitica panica printre interni. Se terminase obiectul X. Si o voce pierita a grait “S-au terminat X”. Brusc, nu ne-am mai simtit utili si ne-am speriat. “S-au terminat X???”, “S-au terminat X…”. Ca in reclama la odorizante de toaleta. Nicio grija, din neant au aparut doua cutii imense cu obiectul X. In momentul asta, pot sa-mi scriu in CV ca am experienta ca sa ma angajez la o fabrica de asamblat ceva.

Din nou schimb ordinea de idei si va reamintesc ca va asteptam de la 8, la Hotel Radisson Blue ( la intersectia dintre  Calea Victoriei si Stirbei Voda), sala Atlas. Noi o sa fim pe pozitii de la 7.

Seara frumoasa sau drum bun sau amandoua.

About Maria

Meu amor, meu amor, meu corpo em movimente minha voz a procura do seu proprio lamento.

Posted on September 15, 2010, in Paşi mici spre o lume mare: online-ul. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

