Top 5 Lucruri Inedite de Facut in Bucuresti

ceasul lui oprescuNu voi intelege niciodata cum se plictisesc oamenii. Eu, una, nu ma plictisesc niciodata cu mine. Ba chiar imi doresc sa am parte de un moment de plictis. Sa zicem ca n-am nimic de facut, sunt singura, n-am net, am abonamentul suspendat, n-am nici curent, deci nu merge televizorul, am citit toate cartile din biblioteca si sunt incuiata in casa, parca tot gasesc ceva la care sa-mi zboare mie mintea.

Dar sa zicem ca n-as fi incuiata in casa si m-am plictisit. Ce sa fac? Unde sa ma duc? Intrebarea asta a rasarit zilele trecute intr-o conversatie: “Ce poti sa faci inedit in Bucuresti?” Primul si singurul lucru la care m-am gandit a fost “Sa pleci din Bucuresti, fara sa stii unde te duci”. Apoi, bucuresteanca din mine s-a rasculat asa, un pic, si a zis “Da’ de ce sa pleci, fata?! Ce? Nu-ti mai ajung 3 milioane de locuitori?!”

Asa ca m-am pus eu cu coatele pe masa, cu pumnii in barba si un pic pe ganduri si am ajuns la concluzia ca ai foarte multe lucruri de facut in Bucuresti:

1.Te inarmezi cu aparatul foto din dotare, o iei la picior prin zona Unirea – Lipscani – Calea Victoriei – Magheru – Romana – Dorobanti (nu toata odata, pe bucati, dati-va jos inima din gat) si faci poze oamenilor interesanti, caselor vechi, in special cele cu arcadele alea frumoase cum gasesti la intrarea in La Scena. Ori what not, un gunoi aruncat artistic.

2. Acum, ca e toamna, o plimbare cu autobuzul la o ora decenta, cand nu trebuie sa stai cu un picior scos pe geam, e chiar OK. Fara tinta, ca pensionarii. Unii dintre ei au niste adevarate povesti de spus. Intreaba-i cum erau in tinerete, cum se iubeau, cum isi spuneau poezii, cum isi trimiteau scrisori. Dar orienteaza-te dupa unul mai simpatic, nu vreo babaciune care sa-ti spuna cat de greu a dus-o pe vremea lui Ceausescu.

3. Fa o plimbare prin Cotroceni. Casele sunt superbe, stradutele linistite si e unul din putinele locuri din Bucuresti care a pastrat un aer de aristocratie.

4. Cauta cel mai aglomerat loc din oras (alege, ca ai de unde), la o ora de varf si incearca sa sperii cat mai multi oameni, zambind cat mai larg. Da’ sa se vada gingiile, nu asa din varful buzelor. Si ce daca incisivul se iubeste cu caninul? Giv’em some space. Daca tot ai scapat de inhibitie, ridica sprancenele cat mai sus. That outta do it. Ai grija sa ai un amic prin preajma cu un aparat foto care sa surprinda reactiile.

5. Joaca-te !!!  Locul de joaca pentru copii din parcul Izvor e absolut genial. Daca nu erau urlatori prin preajma, mi-as fi fabricat propria fairy tale, ad hoc. Dar cred ca daca pandesti momentul, s-ar putea sa-l gasesti liber si disponibil. Eventual, dupa lasarea intunericului, cand parcul e luminat doar de lampadarele din imprejurimi.

In final, vreau sa lansez o provocare. Primul/prima care imi trimite o poza cu el cocotat pe unul din ceasurile lui Oprescu (par destul de solide) primeste o bere. Sau un pahar de vin. Mai bine o tequila.

About Maria

Meu amor, meu amor, meu corpo em movimente minha voz a procura do seu proprio lamento.

Posted on September 7, 2010, in Grămada cere vârf and tagged , , . Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Frumos articol. Nu prea cred ca ai cum sa te plictisesti. sunt groaznic de multe de facut. Numai sa vrei.

Leave a Reply

