Experientele Unui Intern Interactiv

internetDin postura de intern la o agentie interactiva, am ocazia sa lucrez pe mai multe proiecte si subproiecte care se deruleaza strict in mediul online. Bloguri, diverse site-uri,  Facebook, Twitter, Hi5, Flickr si sa nu-l uitam pe prietenul tuturor, Google.

Invat despre marketing online si tot ce presupune asta si particip la proiecte de brand management. Invat sa scriu SEO friendly si, desi inca nu mi-a intrat in reflex, mi s-a cam luminat fata cand am vazut ca, dupa o anumita cautare pe Google (pe care o si tintisem, de altfel), blogul meu e pe pozitia a doua din 186.000 de rezultate. Sa nu-mi sara toti “onlinerii” in cap, stiu ca sa fii “pe prima pozitie in Google” nu inseamna totul. Am bagat la cap. Dar mi-a placut senzatia.

Am mai invatat ca Google e mai mult decat un motor de cautare. In primul rand, Google is your friend (atentie, gluma). Apoi, Google are multe, multe, multe tool-uri si tool-isoare care te ajuta sa afli si sa faci ce vrei tu (si daca nu stii ce vrei, iti spune el) cu site-ul tau. Nu trebuie decat sa-l intrebi.

Am mai invatat cate ceva despre pozitionare si targetare. Si cum sa te pui in pielea celui pentru care comunici. Am invatat ca atentia la detalii este mai mult decat un must (nici asta nu mi-a intrat inca in reflex, dar I’m working on it), pentru ca s-ar putea sa nu te observe lumea pe strada, dar pe net sa fii sigur ca cineva vede ce faci.

Si e greu. E al naibii de greu sa creezi o comunitate online in jurul unui concept, unei idei si chiar si atunci cand comunitatea aia ti se da gata formata e greu rau sa o intretii, sa le dai oamenilor ce trebuie, atunci cand trebuie si, mai ales, cum trebuie. Dar nimic nu se compara cu rezultatele. Cu un comentariu, cu un like, un retweet, un ceva acolo, care sa-ti transmita ca mesajul tau n-a ramas neobservat si a impulsionat pe cineva sa dea acel comentariu, like, retweet sau ce-o fi.

Astept sa vad ce surprize si thrill-uri imi mai pregateste online-ul si promit sa mai impartasesc. Pana atunci, poate imi mai creste si mie nivelul in online .

Pana atunci, nu uitati, Google is your friend.

About Maria

Meu amor, meu amor, meu corpo em movimente minha voz a procura do seu proprio lamento.

Posted on September 3, 2010, in Paşi mici spre o lume mare: online-ul and tagged , , . Bookmark the permalink. 9 Comments.

  1. Oanaaa ce faci? Nu pot sa cred ca faci asta… La inceput postai linkuri care te obligau sa downloadezi Google Ghrome, iar acum dedici un post intreg si spui ca Google e prietenul nostru …uofff si asta la nici 3 zile de la discutia despre control in masa si altele (le stii). UOF
    Ma sperii cu fanatismul tau. Trebuie sa ne intalnim sa vorbim in timp real, in viata reala, acolo unde exista gesturi si idei spontane…. Si te rog abordeaza si subiecte mai dragute (roz, ca noua imagine a blogului, care apropo este muuuuult mai fireasca si relaxanta decat cea anterioara)

    • :)) Eu te sperii cu fanatismul meu? Impartasesc niste experiente, atat. Iar “Google is your friend” e o glumita…jeesh, nu lua tot ce zic ad literam. Google does not control your mind, woman. Si ne intalnim si in timp real, in viata reala, sa vorbim despre ce vrei tu. Ma bucur ca iti place noua tema. Si mie🙂.

  2. m-a impresionat articolul tau:)

  3. ma rog mai aveam si niste html prin comentariu dar mi l-a taiat wordpressul, comentariul era ca masa
    m-a impresionat articolul…

  4. eh tot nu merge. lasa ca iti arat “pe viu” luni la birou

  5. Ce-i drept trebuie sa joci in hora cu cei mari (Google) pentru ca ei sunt puternici online. si sunt de acord cu tool-urile de la Google. Multi le folosesc. Fain blog.

  6. Yup, google is our friend! Vorb-aia, il stim de cand era mic, mic!
    Si totusi… curiozitate🙂 Articolul asta pe ce cuvant/expresie cheie este optimizat?🙂

  1. Pingback: What does an Account do? | That's what she said.

Leave a Reply

