Introducere în Amintirile Bunicii

diaryÎncep acest jurnal cu gândul să punctez în linii mari observaţii referitoare la etapele de dezvoltare ale nepoatei mele, Oana. Voi urmări ritmul dezvoltării din punct de vedere fizic, intelectual şi afectiv.

Însemnările pe care le voi face aici, aş dori să fie o încercare de pătrundere lentă, necruţătoare, francă şi de absolută sinceritate. Impresiile despre alţii, despre lumea din afară vor înfăţişa nu senzaţiile momentane, ci mai ales – aşa aş vrea cel puţin – păreri filtrate prin judecata mea rece, obiectivă, ceva ca o reflectare vie în oglinda sufletului meu.

Ideea mi-a venit atunci cînd am observat la Oana unele reacţii deosebite de cele ale altor copii ceea ce m-a făcut să cred că stau de vorbă cu un copil deosebit.

About Maria

Meu amor, meu amor, meu corpo em movimente minha voz a procura do seu proprio lamento.

Posted on July 31, 2010, in Amintiri din Epoca Bunicii and tagged , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

