Tocuri cui

Tocuri cuiNu înţeleg femeile scunde care se încăpăţânează să meargă pe tocuri cui de 10 – 12 cm. Efectul vizual este foarte dubios, cel puţin din punctul meu de vedere. Când mai văd pe stradă câte una care e cu un cap mai mică decât restul lumii, deşi are mulţi centimetri artificiali ataşaţi la tălpi, am impresia că e făcută din două bucăţi, una de carne şi una de beţe şi că se asamblează în fiecare dimineaţă. Unde mai pui că-şi mai trânteşte şi o fustă scurtă. Şi cu cât sunt picioruşele mai dolofănele, cu atât e fustiţa mai scurtuţă.

Nu mă înţelegeţi greşit, nici eu nu sunt vreo pălugă, nici vreo topmodelă. Sunt chiar departe de măsurătorile ideale (ideale, conform revistelor glossy), dar când mă trezesc dimineaţa şi tre’ să pun ceva pe mine sau când dau vreo raită prin magazine, mă uit şi eu după haine care să-mi pună în evidenţă părţile bune ale corpului, nu lipsurile. Ori tocurile cui de 10 cm la femeile sub un 1,65 m sunt ca nuca-n perete! De ce să vrei să fii ceea ce nu eşti, când toată literatura clasică geme de tipare feminine minione care întruchipează gingăşia, feminitatea, naturaleţea…

Voi nu ştiţi că ultimul trend în materie de fashion e să recunoaştem, în sfârşit, că haina îl face pe om? Da, haina îl face pe om, dar tocurile nu te fac mai înaltă! Hainele şi „accesoriile” astea ar trebui să exprime cine eşti, nu cine vrei să fii. Hai să nu ne transformăm, totuşi, într-o naţie de fashionistas îmbrăcate la fel! What’s the fun in that?!

În concluzie:

  • Dacă ai sub 1,65 metri, limitează-te la tocuri de maxim 5 cm.
  • Dacă mai eşti şi puţin planturoasă, uită de hainele mulate. Pentru binele nostru.
  • Restul, faceţi ce vreţi.

Pentru tips-uri, vizitaţi The Sartorialist.

About Maria

Meu amor, meu amor, meu corpo em movimente minha voz a procura do seu proprio lamento.

Posted on July 30, 2010, in Grămada cere vârf and tagged , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

