Talking about advertising…

Azi m-am distrat foarte tare. Am primit de la o agenție un test pentru un internship de copywriter. Erau mai multe cerințe, dar două dintre ele mi-au făcut ziua mai bună. Prima dintre ele suna cam așa: Gaseste pentru imaginea atasata (copii.jpeg) trei titluri care sa promoveze 3 produse diferite alese de tine. Imaginea e următoarea:

A ieșit după cum urmează:

Unii se orientează de mici. Alţii folosesc Google Maps.

Curiozitatea este naturală. National Geographic.

Învaţă să profiţi de moment. Business Magazin.

Aștept păreri, critici constructive sau mai puțin.

Cu drag,

A voastră.

About Maria

Meu amor, meu amor, meu corpo em movimente minha voz a procura do seu proprio lamento.

Posted on May 20, 2010, in Grămada cere vârf and tagged . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

