Din străfundurile cutiei

Mi-am petrecut ultimele două zile și două nopți gândindu-mă la treaba asta cu Crăciunul. De fapt, la un ceva ce ar putea înlocui Crăciunul. Și am constatat că mi-e mai greu decât mi-am închipuit. Adevărul e că Decembrie = Crăciun. Pentru fiecare dintre noi, fie că primele lucruri la care ne zboară mintea când auzim cuvântul magic sunt cadourile și bradul și vacanța de iarnă, fie că ne-am păstrat vie latura spirituală și religioasă. Și încercam să-mi ies din mine, să gândesc sub cutie, deasupra cutiei, pe lângă cutie și nu-mi veneau decât idei mărunte și tâmpite cum ar fi Săptămâna provocărilor sau Ziua Nu-ului. Îmi tot repetam că toată treaba asta cu Crăciunul e doar o chestie de marketing dezvoltată, până la urmă, de consumatori. Pentru că mă îndoiesc sincer că scopul conceptului de Father Claus era să facă oamenii să cumpere cadouri în măsura în care o facem noi astăzi. Și se pare că atâta conștiință ancestrală și-a pus amprenta asupra subconștientului meu, pentru că mi-e foarte greu să-mi imaginez un Decembrie fără Crăciun.

Într-un final, am recurs la fantezie, ultima scăpare. I went to my own little realm and listened to my instinct. Și am găsit acolo ceva ce ar putea avea, într-o anumită măsură, impactul Crăciunul. Dar și în cazul ăsta, ar depinde de consumatori. Se pare că eu trebuie să mă ascund cât mai mult în cutie ca să văd ce ar putea fi în afara ei.

About Maria

Meu amor, meu amor, meu corpo em movimente minha voz a procura do seu proprio lamento.

Posted on May 17, 2010, in Grămada cere vârf and tagged . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

